logo
szukaj artukułów:
Aktywni.info, Aktivpro.pl - tel: 602 29 24 77; (22) 789 60 40 - biuro@aktywni.info
   
 
Balony na targach
/ fot. Andrzej Konstańczuk
Problemy finansowe, z jakimi borykają się przedstawiciele sportów nie olimpijskich, sprawiają, że poszukują oni różnych form finansowania. Sposób na rozwiązanie tego problemu wymyślili przedstawiciele sportów balonowych. Podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych  EURO-REKLAMA postanowili zorganizować konferencję „Balony jako nośniki reklamy”.

Do udziału w konferencji, która odbędzie się 25 kwietnia, zaproszono przedstawicieli działów marketingu dużych firm krajowych oraz agencji reklamowych. Jedynym patronem medialnym konferencji będzie „Skrzydlata Polska”. Przewidywane prezentacje obejmą następujące tematy:
- wykorzystanie balonów cieplnych i gazowych w celach reklamowych podczas  imprez masowych takich jak zawody sportowe, festyny, koncerty na świeżym powietrzu czy targi branżowe,
- najciekawsze przykłady reklamy w kraju i na świecie z wykorzystanie balonów tradycyjnych i kształtowych,
- możliwości reklamy podczas prestiżowych międzynarodowych zawodów balonowych,
- balony na spotkaniach „incentive events” ,
- wybrane balony reklamowe znanych firm krajowych,
- informacje o producentach balonów i krajowych przedstawicielach tych firm,
- ceny usług jednorazowych przy wykorzystaniu banerów wielkoformatowych, mocowanych na powłokach balonów,
- orientacyjne ceny balonów reklamowych.

2006-03-30 - aktivpress.pl /aktivpress.pl

Szukaj w kategorii: Sporty powietrzne - Balony

[ wersja do druku ]
 
belka geo search
Loading ...
1
1
1
1
1
1
1