|
/ fot. Andrzej Konstańczuk |
|
|
Problemy finansowe, z jakimi borykają się przedstawiciele sportów nie olimpijskich, sprawiają, że poszukują oni różnych form finansowania. Sposób na rozwiązanie tego problemu wymyślili przedstawiciele sportów balonowych. Podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA postanowili zorganizować konferencję „Balony jako nośniki reklamy”. Do udziału w konferencji, która odbędzie się 25 kwietnia, zaproszono przedstawicieli działów marketingu dużych firm krajowych oraz agencji reklamowych. Jedynym patronem medialnym konferencji będzie „Skrzydlata Polska”. Przewidywane prezentacje obejmą następujące tematy:
- wykorzystanie balonów cieplnych i gazowych w celach reklamowych podczas imprez masowych takich jak zawody sportowe, festyny, koncerty na świeżym powietrzu czy targi branżowe,
- najciekawsze przykłady reklamy w kraju i na świecie z wykorzystanie balonów tradycyjnych i kształtowych,
- możliwości reklamy podczas prestiżowych międzynarodowych zawodów balonowych,
- balony na spotkaniach „incentive events” ,
- wybrane balony reklamowe znanych firm krajowych,
- informacje o producentach balonów i krajowych przedstawicielach tych firm,
- ceny usług jednorazowych przy wykorzystaniu banerów wielkoformatowych, mocowanych na powłokach balonów,
- orientacyjne ceny balonów reklamowych.
2006-03-30 - aktivpress.pl /aktivpress.pl Szukaj w kategorii: Sporty powietrzne - Balony
[ wersja do druku ] |