8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park odbędzie się III Międzynarodowa Konferencja Fitness & Sport Marketing.
Konferencja to unikatowe spotkanie przedstawicieli branży, które wpisało się już na stałe do kalendarza ważnych imprez dla osób decydujących o przyszłości sektora fitness i rekreacja. Wydarzenie stwarza możliwość poznania szeregu zasad i wskazówek rozwoju przedsiębiorstwa, a jednocześnie jest doskonałą okazją do wymiany poglądów i doświadczeń osób mających na co dzień do czynienia z tworzeniem oraz rozwojem branży fitness.
„Rynek fitness w Polsce rozwija się w coraz żywszym tempie a zainteresowanie uczestników konferencją Fitness & Sport Marketing świadczy o tym, iż wydarzenie tego typu jest niezwykle potrzebne. Cieszy również świadomość uczestników, którzy zdają sobie sprawę, że zdobycie specjalistycznej wiedzy z zakresu marketing i zarządzania produktem jakim jest fitness i rekreacja ułatwi profesjonalny rozwój biznesu, a co za tym idzie również rozkwit całej branży” – powiedział prof. dr hab. Ryszard Panfil, specjalista w zakresie zarządzania, coachingu i edukowania w sporcie.
Nowością towarzyszącą tegorocznej edycji są warsztaty, podczas których fachowcy pokażą przykłady i zaangażują uczestników w tworzenie projektów oraz rozwijanie wiedzy i kompetencji, co uwieńczone zostanie zdobyciem unikalnego na naszym rynku Certyfikatu Fitness & Sport Marketing 2009, potwierdzonego podpisami wybitnych naukowców prof. dr hab. Henryka Mruka oraz prof. dr hab. Ryszarda Panfila. Słuchacze mogą w pełni korzystać z doświadczeń prelegentów – naukowców, menedżerów, prawników, instruktorów, a także spotkać się z nimi na indywidualną rozmowę podczas sesji One-on-One Meeting.
W ramach programu: panel dyskusyjny, sponsor session, możliwość zwiedzania stoisk targowych Fit-Expo 2009 oraz niespodzianka od czasopisma Body Life – półroczna prenumerata!
Podczas III edycji konferencji w Poznaniu poruszone zostaną takie zagadnienia jak:
• Marketing w obszarze fitness - zasady i techniki
• Fitness jako produkt – struktura i procesy
• Sprawność i efektywność menedżera fitness
• Visual merchandising - zasady, techniki. Rola gadżetów w obszarze fitness i rekreacji
• Nowe rozwiązania dla rynku fitness i wellness w Europie Środkowej i Wschodniej w odniesieniu do uwarunkowań rynkowych
• Miejsce i rola architektury w strategii marketingowej klubów fitness & wellness
• Fitness i rekreacja w obliczu wyzwań rynku oraz sytuacji gospodarczej
• Wykorzystanie narzędzi marketingu w procesie pozyskania i utrzymania klienta
• Marketingowe zarządzanie obiektami sportowymi w obszarze fitness i rekreacja
Wśród prelegentów:
• prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
• prof. dr hab. Ryszard Panfil, AWF Wrocław, Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu
• Dr Dorota Opoka, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
• Piotr Matecki, Prezes Zarządu Sport & Business Foundation
• dr Piotr Kwiatek, Uniwersytet Ekonomiczny Poznań
• Neil Burton, Dyrektor Regionalny Holmess Place na Europę Środkową i Wschodnią
• Krzysztof Grolewski, Menedżer kompleksu Centrum Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
• Dariusz Falenta, Pracownia Projektowa Dariusz Falenta
Więcej informacji na oficjalnej stronie konferencji: www.fitnessmarketing.pl
2009-04-13 - aktivpro.pl /aktivpress.pl Szukaj w kategorii: Fitness i kulturystyka - Fitness
[ wersja do druku ] |